Reklamace

reklamace@za-malo.cz
Reagujeme do 24 hodin a reklamaci vyřizujeme během 2-3 dní.

V případě reklamace postupujte dle popisu níže:
Zašlete výrobek na adresu – Smrk 33, Užice, 28504. Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) měla by obsahovat číslo objednávky, číslo účtu pro vrácení platby, v případě výměny zboží připsat ke zboží, dále ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.  Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  • O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.